dimecres, 30 de novembre del 2016

Atenció! Nova missió de n'Indiana Pons!

Avui hem rebut carta de n'Indiana Pons! Ens ha encomanat una nova missió que hem cumplit al peu de la lletra.
Ens ha proposat que provem de crear la pluja noltros mateixos! I ho hem fet.  
Seguint les instruccions que ens ha donat hem dibuixat el cicle de l'aigua en una bossa de plàstic i l'hem omplirà d'aigua. L'hem penjada al vidre de la finestra inoblidable pega el sol. Ara, cada dia, hem d'observar què  passa i anotar-ho al quadern de camp. 








5 comentaris:

  1. Bon día María Antonia soc na Marta m'agrada
    molt aquest prollecte es molt chulo😉😊

    ResponElimina
  2. Soc na Marta estic impaciente por
    veure que pasa dema adeu😁😄😏

    ResponElimina
  3. Fantàstic!!!!

    A més de una gran mestra i un bon ajudant com en Joan Rafel, teniu amics d'arreu del món.
    Ara n'Indiana Pons!!!!
    Ja ens contareu que ha passat...

    ResponElimina
  4. Eiiii!
    Estic aprenent molt amb la classe de la Font del Gall. I amb aquest experiment de n'Indiana Pons vaig quedar meravellat!

    ResponElimina
  5. Fantástico!!!!!

    Soc na Marta m'agrada molt aquest
    Prollecte qui o a inventar es
    Maravillos!!!!😉🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞

    ResponElimina